Psychological Prospects Journal | Психологічні перспективи 
Home » Files » Issue 16, 2010 » Чебикін О. Я., Дегірменджі Е. В.

О. Я. Чебикін, Е. В. Дегірменджі Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів
[ Download from this server (749.2Kb) ] 17.03.2016, 12:30 PM

У статті представлено авторську психолого-педагогічну модель інтенсив­ного навчання іноземної мови студентів, що містить три основних компоненти: емоційно-мотиваційний, комунікативний та когнітивний, які реалізуються в умовах занурення й динамічності.

Ключові слова: емоційно-мотиваційний компонент, комунікативний ком­понент, когнітивний компонент, занурення, динамічність.

Чебыкин А. Я., Дегирменджи Э. В. Психолого-педагогическая модель интенсивного обучения иностранному языку студентов. В статье представ­лена авторская психолого-педагогическая модель интенсивного обучения ино­странному языку студентов, содержащую три основных компонента: эмоцио­нально-мотивационный, коммуникативный и когнитивный, которые реализу­ются в условиях погружения и динамичности.

Ключевые слова: эмоционально-мотивационный компонент, коммуника­тивный компонент, когнитивный компонент, погружение, динамичность.

Chebykin O. Y., Degirmendzhi E. V. A Psychological Pedagogical Model of Intensive Teachng a Foreign Language to Students. A psychological pedagogical model of intensive teaching a foreign language to students including three main components: emotional motivational, communicative and cognitive which are reali­sed in the conditions of immersion and dynamic character of studying is represented in the article.

Key words: emotional and motivational component, communicative compo­nent, cognitive component, immersion, dynamic character of studying.

Category: Чебикін О. Я., Дегірменджі Е. В. | Added by: Serge
Views: 65 | Downloads: 1
Total comments: 0