Psychological Prospects Journal | Психологічні перспективи 
Home » Files » Issue 16, 2010 » Кальба Я. Є.

Я. Є. Кальба Психолого-педагогічні умови формування вчинкового потенціалу особистості учня
[ Download from this server (669.6Kb) ] 17.03.2016, 11:44 AM

У статті розкриваються можливості запровадження вчинкового підходу в систему освіти. Психолого-педагогічними умовами, що визначають процес формування вчинкового потенціалу учня запропоновано розглядати когнітивне й емоційне прийняття учнями значущості для себе та для інших учинкової активності, суб’єктивні й об’єктивні стимули та можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід учинкової активності в різних сферах життєдіяльності.

Ключові слова: виховний процес, учинок, учинковий потенціал, компо­ненти вчинкового потенціалу, критерії формування вчинкового потенціалу.

Кальба Я. Е. Психолого-педагогические условия формирования по­ступкового потенциала личности ученика. Статья раскрывает возможности внедрения поступкового подхода в систему образования. Психолого-педагоги­ческими условиями, которые определяют процесс формирования поступкового потенциала ученика предложено рассматривать когнитивное и эмоциональное принятие учениками значимости для себя и для других поступковой актив­ности, субъективные и объективные стимулы и возможности ее актуализации, субъективный опыт поступковой активности в разных сферах жизнедеятель­ности.

Ключевые слова: воспитательный процесс, поступок, поступковый потенциал, компоненты поступкового потенциала, критерии формирования поступкового потенциала.

Kal’ba Yа. E. Psychology-Pedagogics Criteria of Formation of Actional Potential in Pupil’s Personality. In the article importance and possibilities of introduction of action approach open up in the system of education. By basic рsychology-pedagogics criteria which determine the process of forming of action potential of student is: соgnitiv and emotional acceptance by the students of meaning­fulness on your own and for other to actional activity, subjective and objective stimuli and possibilities of its actualization, subjective experience of action activity in the different spheres of vital functions.

Key words: educate process, act, actional potential, the components of actional potential, criteria of forming of actional potential. 

Category: Кальба Я. Є. | Added by: Serge
Views: 29 | Downloads: 1
Total comments: 0