Psychological Prospects Journal | Психологічні перспективи 
Home » Files » Issue 16, 2010 » Мешко О. І.

О. І. Мешко Навчально-професійне мікросередовище як чинник становлення педагогічної позиції майбутнього вчителя
[ Download from this server (690.6Kb) ] 17.03.2016, 12:10 PM

У статті проаналізовано вплив студентської академічної групи як най­ближчого мікросередовища начально-професійної взаємодії на становлення професійно-педагогічної позиції майбутнього вчителя. Обґрунтовано роль у розвитку професійної позиції студентів таких важливих характеристик групової життєдіяльності, як рівень розвитку групи, ціннісні орієнтації, згуртованість, референтність, спілкування, взаємовідносини й спільна навчально-професійна діяльність.

Ключові слова: професійне становлення майбутнього вчителя, позиція особистості, професійна позиція майбутнього вчителя, навчально-професійне мікросередовище взаємодії студентів, студентська академічна група.

Мешко А. И. Учебно-профессиональная микросреда как фактор ста­новления педагогической позиции будущего учителя. В статье проанализи­ровано влияние студенческой академической группы как ближайшей микро­сре­ды учебно-профессионального взаимодействия на становление профессиональ­но-педагогической позиции будущего учителя. Обоснована роль в развитии профессиональной позиции студентов таких важных характеристик групповой жизнедеятельности, как уровень развития группы, ценностные ориентации, сплоченность, референтность, общение, взаимоотношения и совместная учеб­но-профессиональная деятельность.

Ключевые слова: профессиональное становление будущего учителя, по­зиция личности, профессиональная позиция будущего учителя, учебно-про­фессиональная микросреда взаимодействия студентов, студенческая акаде­мическая группа.

Meshko O. I. Educational Professional Microsurrounding as a Factor of Formation of Future Teacher Pedagogical Position. The influence of students academic group as the closest microsurrounding in educational professional interaction on the formation of the professional pedagogical position of the future teacher is analyzed. The role in development of professional position of students such important characteristics as the level of group development, valuable orientation, solidarity, communication, interrelation and mutual educational professional activity is proved.

Key words: professional formation of the future teacher, personal position, professional position of future teacher, educational professional microsurrounding of students interaction, students academic group.

Category: Мешко О. І. | Added by: Serge
Views: 34 | Downloads: 1
Total comments: 0