Psychological Prospects Journal | Психологічні перспективи 
Home » Files » Issue 16, 2010 » Засєкіна Л. В.

Л. В. Засєкіна Психологічні засади розвитку вищої освіти в Україні
[ Download from this server (765.2Kb) ] 17.03.2016, 11:38 AM

У статті розглянуто напрями розвитку вітчизняної вищої освіти через ви­користання психотехнічної методології, а також категорій свідомості, особис­тості, культури й практики. Результати теоретичного та емпіричного вивчення психологічних трансформації суб’єктів педагогічної взаємодії дали змогу виокремити основні принципи діалогічності, психотехніки й особистості для реорганізації вищої школи України.

Ключові слова: вища освіта, психотехнічна методологія, свідомість, осо­бистість, культура, практика.

Засекина Л. В. Психологические основы развития высшего образова­ния в Украине. В статье рассматриваются направления развития высшего образования с использованием психотехнической методологии, а также катего­рий сознания, личности, культуры и практики. Результаты теоретического и эмпирического изучения психологических трансформаций субъектов педагоги­ческого взаимодействия позволили выделить принципы диалогичности, психотехники и личности для реорганизации высшей школы Украины.

Ключевые слова: психотехническая методология, сознание, личность, культура, практика.

Zasyekina L. V. Psychological Basis for Ukrainian Higher Education Deve­lopment. The directions of higher education development with help of psychotech­nical methodology and categories of consciousness, personality, culture and practice are highlighted in the article. The results of theoretical and empirical investigation of psychological transformations of pedagogical interaction subjects allow establishing the principles of dialogue, psychotechnics, and personality for higher education reorganization in Ukraine.

Key words: psychotechnical methodology, consciousness, personality, culture, practice.

Category: Засєкіна Л. В. | Added by: Serge
Views: 40 | Downloads: 1
Total comments: 0